יום שבת, 14 במאי 2016

נהג שינוע רכבים – עבודה למבינים במכוניות

נהג שינוע
מאז התפתחות ענף הרכב בישראל דרושים יותר ויותר נהגי שינוע וטיפול ברכבים.
חברות כמו AVIS, ליס4יו ועוד מעסיקות לרוב צעירים ללא ניסיון ועם אהבה לרכבים – בכל שנה נפתחות בארץ עוד ועוד חברות השכרה ומכירה של רכבים - וכן, ליסינג רכבים לתיירים מחו"ל.

תפקידו של נהג השינוע

תפקידו של נהג השינוע מוגדר בדרך כלל לשינוע של הרכב המושכר או הקנוי מבית הלקוח ואליו, טיפול שוטף של הרכבים וכן העברת הרכב טסט וביקור במוסכים מורשים איתם עובדת חברת הליסינג. בנוסף לשינוע של רכבים – ישנן חברות הפצה שזקוקות לנהגים בעלי רישיון ב' לשליחויות והפצה של מוצרים שונים לבתי הלקוח.

דרישות תפקיד

לתפקיד דרישות מינימליות לעבודה, ולרוב אינם דורשים ניסיון קודם. הדרישות יהיו לרוב דרישות אופי של העובד הפוטנציאלי כגון: אחריות, רצינות, אדיבות ואוריינטציה שירותית ועוד תכונות אופי כאלה ואחרות.

אך הדרישה הרווחת ביותר היא רישיון הנהיגה, רצוי רישיון על גיר ידני לשם שינוע מגוון רחב של רחבים. עוד דרישות רווחת היא הבנה בתחום הרכב – ישנן חברות שדורשות הבנה בסיסית במכניקה של רכבים ובחשמל הרכב. אך לרוב אין זו תהיה דרישת חובה! חלק מהמקומות ידרשו גם להיות מעל לגיל 24 בשל הביטוח ברכב.

יתרונות בעבודה

יש כמה יתרונות משמעותיים לעבודה בשינוע רכבים:
  1. שעות עבודה נוחות – ברוב החברות ידרשו מהעובד לעבוד כ-9 שעות סדירות ביום, כשלרוב זה יהיה משעה 8:00 ועד השעה 17:00 עם אופציה לשעות נוספות וכן בימי שישי יום קצר (בדרך כלל עד השעה 13:00-14:00).
  2. עבודה דינמית – על אף שכל סוגי העבודות יגדירו עצמם דינמיים, שינוע רכבים הוא בין היחידים שהוא אכן כך. כל יום נוסעים בכיף ברכב אחר, שומעים מוסיקה, בעיקר מטיילים.
  3. שכר נאה – עבודה בתור נהג שינוע עשוי להיות גם רווחי – תלוי בחברה בה תעבדו – השכר הוא יחסית גבוהה ומעל המינימום, וכן יש אפשרות לשעות נוספות ובונוסים במגוון חברות שונות.

חסרונות בעבודה

לעבודה בשינוע יש גם כמה חסרונות, אין אפשרות לעבודה סטודנטיאלית (על אף שלפעמים יש חריגות בנושא זה). העבודה לא מתאימה למי שחובב שגרה וזאת מכיוון שהעבודה משתנה מיום ליום בין אם זה בסוג הרכב, בשינוע או בהפצת המוצרים וכו'. ודבר אחרון קשה מאוד (אך לא בלתי אפשרי) להתפתח בענף.

ציפיות שכר

שכר ממוצע במשק ובענף השינוע לרוב יתחיל ב-6000₪ - 6500₪ ללא בונוסים ותנאים סוציאליים.
אך ברוב החברות יש מענקים ובונוסים כאלה ואחרים אשר מאפשרים להגיע גם לסכומים של 7000₪ - 8000₪.

נכון שלא תתעשרו מהעבודה, אך זו בהחלט תהיה אחלה עבודה ראשונית. מתאים מאוד למי שזה עתה השתחרר מהצבא או שמצא עצמו בגיל 24 ללא עבודה מסודרת.

3 תגובות:

  1. מוחמד מכפר מנדא רוצה לעבוד שינוע רכבים
    ישלי רשוין ב גיר רגיל על 9שנים בן 27
    מחפש עבודה לטווח ארוך זה מספר בלפון שלי 0526863803

    השבמחק
  2. זמין מידית לעבודה 0507578826

    השבמחק
  3. זמין פתח תקווה 0526579694

    השבמחק

WEWORKFOR

WEWORKFOR
בלוג WEWORKFOR