יום ראשון, 5 ביוני 2016

סוכן ביטוח לעסקים

סוכן ביטוח עסקי
סוכן ביטוח עסקי הוא אותו אדם שבעלי העסק "נותנים בידיו את מפתחות העסק". כלומר, הוא האדם שאחראי על עזרה לבעל העסק בכל נזק שעלול להיגרם הן אם זה פריצה לעסק או נזק שנגרם ללקוח או עובד בעסק.

בעשור האחרון בישראל, נדמה כי חברות הביטוח הגדולות יוצאות בקמפיינים נגד סוכני הביטוח הפרטיים (ראו פרסומת "שוקה" של 9,000,000 לדוגמא). אך אותם סוכני ביטוח עסקיים עצמאיים הם אנשי המקצוע המסורים והאיכותיים ביותר שבעלי עסקים יוכלו להרשות לעצמם.

תפקידו של סוכן הביטוח לעסקים הוא לספק לבעלי העסקים רשת ביטחון כלכלית – או בשמה המוכר יותר "פוליסת הביטוח".

ביטוח לעסק הוא צורך בסיסי שעשוי להבטיח שקט נפשי ורווחה כלכלית (גם במצבים קיצוניים). סוכן הביטוח הוא המתווך הראשי בין האנשים לבין רשת הביטחון הכלכלית שלהם.

העבודה של סוכן הביטוח היא מבין החשובות ביותר, התיווך שבין האדם לבין מסגרת הביטוח שלו הוא נחוץ – שם נמצא סוכן הביטוח העסקי

הגדרת תפקיד לסוכן ביטוח עסקי

הסוכן הינו נציג מטעם חברת ביטוח כזו או אחרת, הוא מחויב להיות בקיא באופן מיוחד בסוגי הפוליסות המיועדות לעסקים, ארגונים או חברות. סוכן הביטוח הוא בעל מקצוע שלמד היטב את התחום ואת השוק הפיננסי בעולם בכלל ובישראל בפרט – וזאת לשם היכרות מעמיקה עם התנודות השונות בשוק הביטוח העסקי והספקת שירותי איכותי ומתאים למגוון הלקוחות שלו.

איפה ניתן לעבוד?

מרבית מסוכני הביטוח העסקיים בארץ הינם עצמאיים – אך ישנה האפשרות לעבודה בחברת ביטוח גדולה, גם אם אין ביכולתכם לפתוח עסק עצמאי תמיד ישנה האופציה לעבוד כשכיר בחברות הביטוח השונות או אצל סוכן עצמאי אחר.

ציפיות שכר


נכון, הכותרת של התפקיד נשמעת מפוצצת ומלאת עושר, אך רצוי לדעת דבר מה לפני שפונים לתחום. אכן, סוכן ביטוח ותיק ואיכותי עשוי להגיע למשכורות של 25,000₪ לחודש. אך לשם כך צריך הסוכן לצבור המון שנים של ניסיון והכשרות מתאימות. השכר ההתחלתי לרוב ינוע בין 6000₪ ועד 10,000₪ ב-5 שנים הראשונות.

2 תגובות:

  1. היי האם אתה עושה גם ביטוח לעסקים קטנים? עסק קטן מצריך ביטוח פחות מסובך בדרך כלל והעלות שלו גם יורדת בהתאם לא?

    השבמחק
  2. האם ביטוח עסק קטן מקבל הצעה כמו ביטוח לעסק גדול? האם העלויות שונות? יש לי עסק למוצרי שיער, חנות קטנה ואני מחפש ביטוח עסק שאם חלילה יקרה משהו אני אהיה מוגן

    השבמחק

WEWORKFOR

WEWORKFOR
בלוג WEWORKFOR