יום שני, 21 בדצמבר 2015

Search engine optimization - SEO
SEO

תרגום לעברית - אופטימיזציה של מנועי חיפוש.

תפקיד מנהל הSEO:

תפקידו של הSEO הוא קידום אתרים בצורה אורגנית במנועי החיפוש (גוגל, YAHOO ובינג).

מדובר בהתמחות בקידום אתרים למיקומים גבוהים ככל שניתן בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש המגוונים. זהו תחום מאוד תחרותי, מאתגר ומעניין – מלא בחידושים. מנהל קידום אתרים צריך להבין את השוק הישראלי (אם מדובר בקידום בישראל) וכן את השוק הגלובלי בתחום אותו הוא מקדם. נדרש ממנו ידע טכני קל, יכולת שיווק והבנת הגולשים (במובן הפסיכולוגי).

התפקיד מתחיל בצפייה במיקום האתר אותו אתה מקדם, תוך שימוש במגוון רחב של כלי עזר, כמו גוגל אנליטיקס, WMT, כלי מדידת נתונים (בדוגאת ZEFO וכלי גוגל השונים). כלים המשקפים את תנועת האתר והגולשים, אשר עוזרים לזהות מגמות ותקלות המתרחשות באתר המקודם.

מהן דרישות?

יכולת למידה עצמאית, חובה! תכונה זו במקדמי SEO חשובה מאוד בשל השינויים הרבים המתרחשים בדפוס ההתנהגות של הגולשים ושל מנועי החיפוש (וגוגל בראשה). במהלך חודש יכולים להתרחש מספר עדכונים במערכות מנועי החיפוש שעלולים לשנות את ספר הפעילות של המקדם ואת צורת עבודתו.

מדובר בתחום מאוד פרוץ, וכן יש מנהלי SEO אשר מקדמים בצורה "שחורה" שהיא צורת "ספאם" אך התוצאות הן מידיות לרוב אך עלול להפגע בעת עדכון כזה או אחר של מנועי החיפוש וכן יש את הקידום הנקי שבו מתבצע קידום ארוך טווח ובטוח.

אחת הדרישות הנוספות ממקדם SEO היא אישיות יוזמת חשיבה אסטרטגית והבנת בעיות לצורך פתירתן.
רוב החברות המעסיקות מקדמים ומנהלי אתרים דורשות ניסיון של שנתיים והלך ומה שיכול לתת יתרון הוא ידע בשפות (אנגלית לפחות) וידע בשימוש במערכת האקסל של OFFICE.

בנוסף לכל זה נדרש מכם תעודת הכשרה מאחת המכללות ללמודי השיווק וגוגל. לדוגמא: מכללת ספירא, דיגיטלנט, SEO ישראל, ג'ון ברייס וכד'

ציפיות שכר:

שכרו של מנהל אתרים מתחיל יכול לעמוד על 5,000 ₪ ועד ל7,000 ₪ אך עם הניסיון בתחום בא גם הכסף וזה יכול להגיע לשכר של עד 15,000 ₪ ברוטו בחודש.

ככל שיש לכם יותר ניסיון בתחום אתם גם יותר רלוונטיים לשוק. ניסיון זה שם המשחק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

WEWORKFOR

WEWORKFOR
בלוג WEWORKFOR